Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Cafetaria Vulcano. Meer weten? Ontdek meer
Van
13 jun 2026 om 9:43
we zijn ziek geworden van het eten
Herma
6 jun 2026 om 21:52
Ik had online betaald. Mijn man per abuis contant betaald. Bezorger komt even later geld weer terugbrengen! Eerlijk duurt het langst. Chapeau!
Diana
4 jun 2026 om 6:37
We hebben laat besteld maar m er toch bezorgd het was heerlijk en snel
saskia
28 mei 2026 om 20:05
1.5 uur moeten wachten, toen ik belde kwam het wel redelijk snel
Mateusz
16 mei 2026 om 23:00
Nawet nie powąchałem
Teus
9 mei 2026 om 22:15
kipfilet speciaal was top maar de pizza's waren net van papier
Diana
25 apr 2026 om 19:55
De pizza en salade waren heerlijk en snel bezorgd
Daan
10 apr 2026 om 15:23
Pizzas waren lekker maar enorm vervelend dat ze niet van te voren gesneden worden
Tonnie
1 apr 2026 om 19:35
smaakt goed en warm aan gekomen goed il gepakt
Bsm
23 mrt 2026 om 18:54
Koud eten en bezorging 2u nd bestelling
geerling
23 feb 2026 om 18:59
lang moeten wachten en het was kou!! d
Teus
18 feb 2026 om 10:28
kipfilet met ui,paprika en champignons was heerlijk, friet was beetje droog en 1 verkeerde saus